måndag 18 november 2013

Återseenden

Idag var det en riktigt bra träningskväll eftersom två av dem bästa ledarna var tillbaka idag. Började med helt vanligt Indoor walking pass med Isabella sen efter det så var Marre tillbaka och körde RPM spinningen och sista passet var något av dem bästa passen jag kört och det var Kajsa som också var tillbaka och körde vårt Puls intervall spinning pass och som vanligt när Kajsa kör så går det på något sätt att klämma ut det allra sista på pulsnivån. Vi körde först 6 st 1 min intervaller med 30 sek stillastående mellan 85% under intervallerna och ner till ca 67%. Efter det körde vi en hård intervall på 6 minuter med stegrande puls 85-87-89%. Kom upp i puls på 184 slag idag och körde passet med maxpuls inmatad på 200. Sen så körde jag lite löpband mellan passen också. Sammanfattning - en riktigt bra träningskväll. 

Träning:
Löpband  1 km (4 min 30 sek)
Indoor Walking  45 min
Löpband  1 km (4 min 34 sek)
Löpband ruscher  3x60 sek på 18 km/h
RPM Spinning  50 min
Löpband ruscher  3x60 sek på 19 km/h
Puls Intervall spinning  55 min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar