måndag 25 november 2013

Snabbt idag

En riktigt hård och snabb kväll. Började med lite löpband och sen Indoor Walking med Isabella. Efter det så blev det RPM-spinning med Marre som levererade ett kanonbra pass som vanligt. Till sist ett monsterpass Puls Intervall spinning med Kajsa med 6 st 1 min intervaller på 85% och stillastående trampor i 30 sek mellan där jag gick ner i ca 68% på alla minst. Efter det körde vi en 4,5 min intervall på 85-89% men jag körde vidare 3 min extra dessutom på riktigt tröga växlar. Mellan varje pass blev det en snabb kilometer på löpbandet och även som avslut. 

Träning (16:45-20:10):
Löpband  1 km (3 min 51 sek)
Indoor Walking  45 min
Löpband  1 km (4 min 0 sek)
RPM-Spinning  50 min
Löpband  1 km (3 min 57 sek)
Puls Intervall spinning  55 min
Löpband  1 km (3 min 58 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar