måndag 19 november 2012

På G igen! 3 min 50 sek (1 km)

Ja idag kändes träningen både roligare och hade lite bättre ork trots att jag för ovanlighetens skull festade i Kalmar i lördags. Var och såg Björn Rosenström på Sandra i Kalmar. Det slank ner en och annan GT bland annat. Men det är som sagt sällan jag dricker alkohol annars så det var nog välbehövligt. Till träningen igen, körde mina Indoor Walking pass med Mia och Isabella och det var bra drag speciellt sista passet. Maria A körde RPM passet idag och det var också bra idag. Körde löpband mellan passen och snabba 3 x 1:20 min med hastighet på 17-17,5 km/h efter träningspassen och med 5 min vila mellan rusningarna. Nytt pers på 1 km är nu 3 min 50 sek.

Träning:
Indoor Walking 45 min
Löpband 1 km (4 min 0 sek)
RPM Spinning 50 min
Löpband 1 km (3 min 50 sek)
Indoor Walking 45 min
Löpband 3 x 1 min 20 sek på 17-17,5 km/h. Vila 5 min mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar