måndag 18 februari 2013

Gav verkligen allt idag!

Ännu hårdare var melodin idag. Som vanligt så är Peter riktigt grymt bra ledare, bestämde mig för att köra så hårt jag bara orkade idag och så blev det. Höjde inmatade maxpulsen till 204 slag idag!! Vi körde samma upplägg som förra veckan med 6 st 4 min intervaller på 85% av maxpuls. Första 2 min tunga växlar följt av 2 min hög kadens (kändes som att jag skulle flyga av nästan för att hålla puls hela tiden). Hela sista intervallen körde jag på 87-88%! Värmde upp med Indoor Walking med Isabella och sen RPM Spinning med Marre, bra pass som vanligt. Sen mellan passen körde jag snabba kilometer tider på löpbandet. För att varva ner körde jag 3,5 km i lugnt tempo på löpbandet. Nu dusch och hemfärd och lite mat skall bli gott!

Träning:
Indoor Walking 45 min
Löpband 1 km (4 min 4 sek)
RPM Spinning 50 min
Löpband 1 km (3 min 49 sek)
Puls Intervall Spinning 65 min
Löpband 3,5 km (19 min 2 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar