måndag 25 februari 2013

Supermåndag med hårdträning

Idag svarade kroppen ännu bättre och som förra måndagen gav jag allt jag hade idag också. RPM-spinningen och Indoor Walkingen med Marre och Isabella var också ännu bättre idag. Men tredje veckan med Peters upplägg var grymt bra idag också. Höjde min inmatade maxpuls till 205 idag så det var riktigt tungt att ligga och kämpa på 85-86% hela intervallerna som var 6 st på 4 min med tunga växlar första två min och sen behålla pulsen i hög kadens. Körde en extra själv efter också på 2 min. Tror inte jag kan höja mer nu för det var verkligen att kämpa på max. Sen mellan passen körde jag ruscher på löpbandet i riktigt högt tempo sen även en ny årsbästa 1 km på löpbandet. Avslutade med 4 km löpband i halvlugnt tempo på jämn fart. En riktigt lyckad träningskväll!

Träning:
Indoor Walking 45 min
Löpband ruscher på 18 km/h (2 x 2 min)
RPM Spinning 50 min
Löpband 1 km (3 min 46 sek)
Puls Intervall Spinning 70 min
Löpband 4 km (19 min 42 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar