måndag 18 mars 2013

Ännu en halvdålig träning

Tycker jag tar det lugnt för att slippa den eviga förkylningen. Så idag körde jag inte heller på max men lite hårdare än förra måndagen iaf. Känns inte som jag kan dra ner på träningen mer än så här. Började med 5 km på löpbandet idag med jämn fart och sen tog jag en reservplats på RPM Spinningen och sen 2 km löpband i jämn fart och så var jag med på Peters puls intervall spinning men jag körde utan pulsband idag, följde passet ganska bra ändå men gav inte det där extra som jag brukar. Avslutade med 3 km i jämn fart. Får hoppas det släpper snart och kylan ute gör inte att förkylningen blir bättre heller. Sämsta försäsongen på länge men det är bara att kämpa på.

Träning:
Löpband 5 km (25 min 0 sek)
RPM Spinning 50 min
Löpband 2 km (10 min 0 sek)
Spinning 64 min (utan pulsband)
Löpband 3 km (15 min 0 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar