onsdag 22 april 2015

4x3 km + 2 pass

Började kvällen med 4 x 3 km på löpbandet med hastighet på 13,0-14,0 km/h både konstant fart och fartökningar. Sen efter det direkt till spinning och givetvis så var det Tabata intervaller 20-10 sek x 8 st och 4 rundor så jag var ganska sliten när jag kom till sista passet för kvällen som var core. Några minuter in i passet känner jag plötsligt hur det hugger till i vaden. Kändes som det var någon muslel som lossnade typ men smärtan försvann efter en liten stund och jag kunde fortsätta passet ut även om jag tog det lite lugnare och inte försökte belasta vänster ben något. Var nog bara en överansträngning förhoppningsvis. Nu känns det mycket bättre och det känns inget konstigt iaf. Får bli vila nu tills 1 maj när Växjöloppet är. 

Träning:
Löpband  4 x 3 km (13,0-14,0 km/h)
Spinning Express  30 min (Tabata)
Core  30 min











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar