måndag 30 september 2013

Ingen bra dag

Har mått dåligt hela dagen av att min vovve dog igår och inte kommer att komma tillbaka i livet mer. Så hemskt när det blir så plötsligt och när hon varit så livfull hela tiden annars. Började dagen med att börja senare på jobbet och inte ta emot några samtal eller kunder då jag var för instabil för det. Sen gick det lite bättre framåt dagen men tankarna fanns hela tiden på Ruffy. Efter jobbet tog jag mig till träningen men avbokade alla gruppass innan och tänkte bara springa lite på löpbandet så jag började med 5 km i jämnt tempo och sen så frågade Emelie om jag inte skulle vara med på RPM-spinningen så jag sprang och bytte skor lite snabbt sen körde jag det passet för fullt och sen lite ruscher på löpbandet och så kunde jag inte låta bli att vara med på Peters Puls intervall spinning pass också men här orkade inte kroppen då jag varit så matt idag pga det som hänt. Jag körde passet på halv fart och var inte uppe i höga pulser mer än i början. Men jag får vara nöjd att jag genomförde lite träning och nu får jag försöka att träna lite mer och inte deppa ihop allt för mycket även om det är jävligt tungt just nu. 

Träning:
Löpband  5 km (24 min 45 sek)
RPM-spinning  55 min
Löpband ruscher  2x1 min på 20 km/h
Puls intervall spinning  55 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar