måndag 31 augusti 2015

Puls 94%

En bra träningskväll idag. Började med 2 km på löpbandet i lite bättre fart 13,0-13,5 km/h. Sen körde jag spinningpass som Per höll. Där gav jag verkligen en växel till mot vanligt och var stundtals högt och länge i hög puls. Kommer inte ihåg när jag senast var uppe i 94% av min maxpuls (178 slag/min). Sen fick det även bli Spin Express pass som Pernilla höll. Det var också mycket bra pass och även här gick det kanonbra idag. Som avslutning blev det 8x2 min intervaller på löpbandet med hastighet 14,0 km/h. Börjar vänja benen vid lite högre fart och kan nog öka lite till nästa vecka. 

Träning:
Löpband  2 km (9 min 48 sek)
Spinning  55 min
Spin Express  30 min
Löpband intervall  8x2 min (14,0 km/h), vila 70 sek mellan varje. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar