måndag 15 april 2013

Tre hårda pass + 13 km löpband

Började med Sandra´s Indoor walking pass idag och sen lite löpband innan RPM Spinning med Rebecca P, hårt och kul pass. Sen så lite löpband igen innan Peter´s grymt bra Puls Intervall spinning pass som tyvärr hade lite tekniska problem idag med pulsmätarna. Men jag körde på hårdare än någonsin känns det som. Vi körde 20 st intervaller (på 85% av maxpuls) indelat i två omgångar (10 st  40 sek fullt ös och 20 sek vila). Körde med 205 maxpuls inmatad idag och kom upp i 179 puls idag. Sen när jag var som mest sliten så avslutade jag med 10 km löpband också, inte så fort men ändå skönt att få lite distans. Träning idag mellan 17:00 - 21:15.  Magen var ganska hungrig när jag kom hem nu så det var nice att jag hade sparat lite mat sen i helgen!

Träning:
Indoor Walking  45 min
Löpband  1,5 km (6 min 42 sek)
RPM Spinning  50 min
Löpband  1,5 km (6 min 42 sek)
Puls Intervall spinning  55 min
Löpband  10 km (55 min 22 sek)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar