måndag 22 april 2013

Trippelpass och löpband 15 km

Kände mig lite seg idag då jag kom hem lite sent från Jörgen igår kväll. Blev bara 4-5 timmar sömn och då tappar jag orken lite på långa träningspass. Men jag kämpade igenom tre gruppass, först Indoor Walking med Isabella och sen lite löpband innan Marres RPM-spinning och så lite löpband innan Puls Intervall spinning med Maria. Fick inte igång pulsen riktigt bra idag men kämpade på hårt. Sen segade jag mig igenom 7 km löpband i hyfsat tempo. Lite vila på det 10 min och sen lite lugn distans på löpband 5 km. Det var allt för idag.

Träning:
Indoor Walking 45 min
Löpband 1,5 km (6 min 25 sek)
RPM Spinning 50 min
Löpband 1,5 km (6 min 22 sek)
Puls Intervall spinning 55 min
Löpband 7 km (34 min 47 sek)
Vila 10 min!
Löpband 5 km (29 min 38 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar