lördag 20 juli 2013

Baltic Midnight Race

Var på Östersjöfestivalen i Karlshamn och sprang igår kväll. Loppet började kl. 22:00 på kvällen. Var på plats några timmar innan och såg bland annat karnevalståget lite och kollade runt på stan. Starten på loppet började jag ungefär lika hårt som vanligt och höll det tempot lite längre sen försökte jag hålla ett jämnt tempo resterande del av loppet. Vi sprang 2 st varv på 5 km (Totalt 10 km) på gatorna i Karlshamn med några små sega backar men annars ganska lätt bana. Slog till med nytt personligt rekord dessutom med mer än 1,5 minut så jag är nöjd med min insats denna kväll. Stannade kvar på festivalen till kl.03:00. Hade en trevlig kväll med en ny kompis som fick vara hundvakt åt Ruffy när jag sprang loppet.

Min tid blev: 46 min 27 sek



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar