måndag 29 september 2014

Förseningarnas dag

Dagen började med att vägen till jobbet var avstängd pga älgolycka. Så jag fick vända och köra en omväg som tog ca 15 min. Sen när jag skulle från jobbet kom jag iväg lite sent men tänkte att jag kör in den tiden på vägen till spinningpasset som började 17:30. Nej då är det vägarbete på vägen från jobbet och ännu en gång köra en omväg och kö. Blev till slut trött på vägarbetet och tänkte att det skall inte göra att jag missar passet så jag tog en fuling och körde en väg som var avstängd. Sen fullt ös mot stan och incheck, ombyte och var på spinningpasset 17:28!! Då fick jag reda på att Per inte hade kommit och dem fick hitta en ersättare lite snabbt. Som tur var så var Emma och tränade på gymet så hon kastades in som ledare och vi var igång med passet 5 min senare än vanligt. Jag körde på extra hårt och svetten rann verkligen och grymt bra pass. Sen innan nästa pass fick det bli 3 st intervaller på löpbandet lite snabbare 1 km på 14,0 km/h. Aktiv vila mellan intervallerna 90 sek. Sen avslutade jag med ett spinning express pass och även här Emma som ledare och lika bra och hårt pass detta. Svettigare och stressigare än vanligt idag. 

Träning:
Spinning  55 min
Löpband intervall  3 x 1 km (14,0 km/h)
Spinning Express  30 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar