måndag 8 september 2014

Nystart

Har tagit det extra lugnt nu i flera veckor efter sista loppet i Malmö där jag slog i vänster knä i rampen upp från simningen. Har tappat kondition men behövde nog denna period för att reparera muskler och annat efter en intensiv säsong med många lopp och urladdningar. Knäet känns bra nu igen, började träna ikväll men bara lite lätt för att inte överbelasta för tidigt nu. Får trappa upp långsamt nu så skall nog uthållighet och fart komma tillbaka och förhoppningsvis bli snabbare och bättre nästa säsong. Har genomfört loppen denna säsong men varit grymt besviken med mina tider tyvärr, har fått fokusera på att bara ta mig runt och försöka tänka framåt. Därför jag varit så dålig på att rapportera från loppen, får ta och sammanfatta alla lopp inom kort även att det är jobbigt. 

Ikväll började jag med 4 km på löpbandet i mycket låg fart (10,6 km/h). Sen så körde jag Spinning Express som Emma höll ikväll, bra drag och där rycktes jag med i ett högt tempo iaf. 

Träning:
Löpband  4 km (10,6 km/h)
Spinning själv  20 min
Spinning Express  30 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar