måndag 17 november 2014

Core + spinning

Värmde upp med en intervall på löpband i hög fart sen stenhårt tempo på Pers spinningpass och ett snabbt klädbyte pga genomsvettig och sen spinning igen, denna gång Emmas express pass och fullt ös även här. Sen direkt efter provade jag core för första gången på Lok&Motion och det var både sjukt svårt och jobbigt måste jag säga. Mycket nya övningar på samma gång och muskler man inte visste levde iaf. Går nog bättre nästa gång för det får bli en ny vana att gå på det passet. Sen avslutade jag med en kort snabb intervall på löpbandet. Nu skall jag äta min första pizza på länge från Klockgrillen!

Träning:
Löpband intervall  600 m (17,0 km/h)
Spinning  55 min
Spinning själv  20 min
Spinning Express  30 min
Core  30 min
Löpband intervall  600 m (17,0 km/h)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar