måndag 10 november 2014

Fart och fläkt

Hårt och snabbt var kvällens pass! Började med några intervaller på löpbandet och stegrade tempot lite.. Nästan kräkas nivå men härligt efter iaf. Lika svettigt på första spinningpasset som ledaren Emma körde eftersom Per var iväg idag. Det blev grymt hårt och jag stod hela passet förutom intervallerna som jag satt och körde i sjukt högt tempo med ganska lätt motstånd. Därefter direkt på löpbandet igen för några snabba intervaller till innan nästa spinningpass och därefter snabbaste vägen mot Rödeby för att avsluta med simning, det blev 80 längder bröstsim i en stökig bassäng med mycket folk. 

Träning:
Löpband intervall  1 km (16,0 km/h)
Löpband intervall  600 m (16,5 km/h)
Löpband intervall  600 m (17,0 km/h)
Spinning  55 min (stående)
Löpband intervaller 2x500 m (17,0 km/h)
Löpband intervaller 3x300 m (17,0 km/h)
Spinning själv  25 min (lugnt)
Spinning Express  30 min
Simning bröstsim  80 längder (2 km), 55 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar