måndag 20 maj 2013

3 tim lugnare träning

Vila och hemfärd igår så är man väl utvilad och redo för träning...  Stela ben idag men jag tog mig till Indoor Walking som Isabella körde idag, där kämpade jag på bra och efter det fick det bli Marres RPM-spinning och även här kämpade jag på bra, fick släppa lite ett par gånger när det inte kändes bra i benen. Sen fick det bli även Peters Puls-intervall-spinning pass, men här fick jag inte upp pulsen då jag inte hade kraft att lägga på för att gå upp på 87-88% som det var tänkt, så efter uppvärmningen fick jag släppa av och bara köra med utan tyngre belastning. Provade sista intervallen på 4 min men hamnade bara på 82-83% hur jag än kämpade, tog jag trögare växlar så ville inte benen. Men ändå en härlig träningskväll med tanke på att Gbg-varvet var i förgår. Körde lite små pass på löpbandet mellan passen och efter för att avsluta med också. 

Träning:
Löpband  1 km (5 min 10 sek)
Indoor Walking  45 min
Löpband  1,25 km (6 min 10 sek)
RPM-Spinning  50 min
Löpband  1,25 km (6 min 27 sek)
Puls Intervall spinning  55 min
Löpband  1,25 km (6 min 14 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar