tisdag 7 maj 2013

Mycket hård måndag och morgonpass fredag

Fredagens träning blev ett morgonpass spinning med Kajsa som ledare. Körde hårt och gav järnet. Träning fredag: Spinning 45 min Måndagen blev ännu lite hårdare än vanligt, började med Indoor Walking med Isabella och sen körde jag 4 km löpband innan nästa pass RPM Spinning med Marre och sen lite löpband innan Peters hårda tabata intervaller på Puls Intervall spinningen. Riktigt tunga intervaller 40 sek och 20 sek vila x 10 st och två omgångar. Puls på 85% i början av varje intervall omgång. Körde med 203 maxpuls inmatad idag. Sen när man är som mest slut så blev det 10 km till på löpband i lugnt tempo. Träning måndag: Indoor Walking 45 min Löpband 4 km (20 min 20 sek) RPM Spinning 50 min Löpband 2 km (9 min 20 sek) Puls Intervall spinning 55 min Löpband 2,8 km (16 min 1 sek) Löpband 4,2 km (25 min 9 sek) Löpband 3 km (19 min 27 sek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar