måndag 27 maj 2013

Mycket spinning

Ja i fredags var det morgonspinning med Kajsa innan jobbet. Sen idag måndag började jag med Indoor Walking med Isabella och sen RPM Spinning med Marre lite hårdare än vanligt. Efter det så blev det Puls Intervall Spinning med Peter och idag kämpade jag fullt ut och vi körde 4 st 4 min intervaller på 87%, jag körde med maxpuls inmatad på 194 idag och höll intervallerna bra. Tog mig upp till 91% i slutet men det var kämpigt. Det blev även lite små löpband pass mellan och sen avslutade jag med Spinning maskin för mig själv. 

Träning fredag:
Morgonspinning  45 min

Träning måndag:
Löpband  1 km (3 min 59 sek)
Indoor Walking  45 min
Löpband  2 km (8 min 57 sek)
RPM-Spinning  50 min
Löpband  1 km (4 min 10 sek)
Puls Intervall Spinning  55 min
Löpband  2 km (9 min 47 sek)
Spinning maskin  60 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar