fredag 14 juni 2013

Sovdags inför Vättern

Kom till Motala redan igår och fixade mig en sovplats i sporthallen. Hämtade ut startkuvert och en vända i sporttältet blev det även igår. Sov ganska bra på en luftmadrass som sakta tappar luften... Idag fredag har jag bara tagit det lugnt och ätit riktigt god pasta buffe i Motala på Hugos vid torget. Gott och mättande så nu är man laddad inför morgondagens cykling på 30 mil. Startar kl. 03:00 och mellantider går att följa på www.vatternrundan.se   Jag har startnummer: 18030. Nu skall jag lägga mig och försöka sova några timmar, har planerat att gå upp kl. 01:00. Börjar loppet bra så siktar jag på under 10 timmar annars tar jag det lugnt och njuter av loppet istället så får tiden bli vad den blir...  











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar