tisdag 18 juni 2013

Spinning pass

Har inte hunnit skriva förra veckan men här kommer det iaf.  Spinning pass blev det mellan Halvvättern och Vätternrundan, körde ett pass direkt dagen efter Halvvättern. Ett Puls Intervall spinning pass med Peter, körde något lugnare än vanligt men ändå ganska hårt. Sen blev det ett spinningpass på onsdagsmorgonen med Kajsa som ledare även här något lugnare än vanligt sen blev det inga fler pass förra veckan eftersom jag åkte upp till Motala redan på torsdagen. Sen körde jag Vätternrundan med start på lördagsmorgonen (rapport därifrån kommer i separat inlägg inom kort...). Sen körde jag hem på söndagkvällen och mellanlandade hos min far, Tina och vovvarna. Efter jobbet nu igår så kände jag mig för "pigg i benen" för att inte köra någon träning. Så jag körde hem efter jobbet och hämtade träningskläder för att sedan köra RPM-spinning pass med Emelie som ledare. Fullt ös även om man är lite öm efter 30 mil cykel mindre än två dagar tidigare...

Träning förra måndagen:
Puls Intervall spinning  50 min

Träning förra onsdag morgonen:
Morgonspinning  45 min

Träning igår måndag:
RPM Spinning  50 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar