måndag 8 december 2014

Helkväll

Det blev lite blandad träning ikväll. Började med en lång intervall på löpbandet och sen spinning pass som Per höll idag. Efter det blev det en ny lång intervall och ett snabbt klädbyte innan nästa spinningpass som Emma höll. Direkt efter det så körde jag ett core pass och avslut med en snabb intervall på löpbandet. Provade träningsklockan för första gången idag också, första intrycket är att mycket blivit bättre och räknar ut behov av vila m.m. också. Är uppe i 10383 steg idag trots en stillasittande dag på jobbet. Blev lite bättre ikväll...

Träning:
Löpband intervall  14 min (14,0 km/h)
Spinning  55 min
Löpband intervall  14 min (14,0 km/h)
Spinning Express  30 min
Core  30 min
Löpband intervall  600 m (16,0 km/h)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar