fredag 4 september 2015

Prova på spinning + 3 km

Idag blev det en tur till Friskis och Svettis i Karlskrona. Passade på att prova på deras anläggning idag och det var en riktigt bra känsla. Allt var renoverat och fint, skall prova imorgon också och är det lika bra då så byter jag träningsställe till detta. Ljust och fint, mycket fräscht överallt, nya duschar och gott om plats i omklädningsrummet. Sen framför allt så erbjuder dem fler och längre spinningpass än där jag är nu, det passar mig. Provade ett spinningpass som Allan körde och det var riktigt bra och trevligt. Länge sedan jag svettades så mycket, det blev en stor pöl under spinningcykeln...  Innan passet så provade jag löpbanden två olika och en kilometer på varje sen även en kilometer efter passet. Snabba ben och bra tempo. 

Träning:
Löpband  1 km (4 min 53 sek)
Löpband  1 km (4 min 29 sek)
Spinning  55 min
Löpband  1 km (4 min 16 sek)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar