onsdag 22 januari 2014

Byte av gym

Ikväll bestämde jag mig för att byta från Wellness till Lok&Motion eftersom det är så ojämn kvalitet på gruppträningspassen. Fick tre månader gratis på Lok&Motion så under denna tiden kan jag gå på båda ställena eftersom det är uppsägningstid på tre månader på Wellness.

Passade på och provade löpband när jag skrev in mig också. Lite lugnt för att känna så jag är redo efter händelsen i måndags. Så jag körde 2 st pass på 2,5 km i fart mellan 13,5-14,2 km/h. Första gick på 10 min 50 sek och andra 10 min 56 sek. Fick inte ont och det känns inte värre nu än innan löpningen. Får ta det lite lugnt resten av veckan så tar jag nya tag och lite nytändning med helt nya pass nästa vecka skall bli nice och förhoppningsvis slut på odugliga spinningpass. 

Träning  2 x 2,5 km (10 min 50 sek & 1 min 56 sek)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar