måndag 6 januari 2014

Saucony my first!

Idag provade jag ett nytt sko fabrikat som heter Saucony pga att många sagt att dem är bättre. Jag har nästan alltid sprungit i Asics och varit nöjd med dem. Men min första känsla är mycket god med mina "Saucony Cortana 3" som troligtvis blir min mängd träningssko och dem jag springer lite längre sträckor med då dem är lätta men ändå bra stöd. Skall även testa mina "Asics DS-Racer 10" som troligtvis blir min lättviktssko på kortare distanser denna säsongen om dem funkar för mig. Sprang intervaller på löpbandet i Rödeby idag och ökade på lite till och är nära att klara mitt första delmål nu (som är 5 x 4 min på 15,5 km/h med 3 min vila mellan varje). Mätte min vilopuls nu i helgen också och den låg på 48 slag. 

Träning:
Löpband intervaller  3 x 4 min, 2 x 3 min (15,5 km/h)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar