måndag 13 januari 2014

Snabba intervaller

Idag tog jag ett steg till närmare att klara mitt mål med 5 st intervaller på 4 min (15,5 km). Klarade 4 st och sista intervallen blev 3 min så nu är det bara en ökning kvar på den så klarar jag delmålet och kan sen höja kraven. 

Fortsättningen av träningen idag var rena skämtet med odugliga instruktörer (Marre var sjuk och Kajsa körde inget pass), harvade mig igenom ett RPM-spinning pass ändå och började Puls intervall spinningen också men det var så odugligt så jag retade bara upp mig och gick mitt i passet. Funderar allvarligt på att byta träningsställe om det inte blir högre kvalitet på passen igen. Kunde lika gärna tränat själv idag. 

Träning:
Löpband  4 x 4 min, 1 x 3 min (15,5 km/h)
RPM-spinning  50 min
Löpband  2 x 2 min (15,5 km/h)
Puls intervall spinning  ca 35 min (avbröt pga odugligt pass)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar