torsdag 23 januari 2014

Första passen på Lok&Motion

Körde mina första gruppträningspass på Lok&Motion idag. Först ett "Spin Express 30 min". Det var riktigt bra och innehöll bland annat Tabata intervaller 8 st 20/10 sek. Sen direkt efter körde jag "Spin Activio 75 min" och det var lika bra som Kajsas hårdare pass så mitt första intryck är riktigt bra på nya träningsstället. Körde med maxpuls 200 slag inmatad så det blev rejält jobbigt då större delen av passet gick på 80-87%. Spinningcyklarna var betydligt bättre skick också och inget strul med ljudet som det nästan alltid är på Wellness. Ledaren som körde båda passen var Josefin ikväll och hon var riktigt bra, hoppas bara dem andra är lika bra. 

Träning:
Spinning Express  30 min
Spinning Activio  75 min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar